Jornada tècnica sobre la propagació del foc a través de les façanes

Aquesta jornada tècnica forma part del cicle “La prevenció al segle XXI”, una activitat vinculada a l’exposició “Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d’incendis, 1833-2022”.

El 25 de gener, de 9 a 13.30h, Bombers de Barcelona i l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) co-organitzen una jornada tècnica sobre la propagació del foc a través de les façanes, tractant aquest problema des de dos punts de vista: la prevenció normativa i les operacions d'extinció.

La jornada està dirigida al personal operatiu dels Bombers de Barcelona i els Bombers de la Generalitat, així com a tècnics projectistes, col·legis professionals, tècnics municipals, estudiants i professorat de la UPC.

La jornada forma part del cicle "La prevenció al segle XXI", una activitat vinculada a l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d'incendis, 1833-2022", que explica com s'han aplicat les mesures de prevenció d'incendis a la ciutat des que es va crear el cos de Bombers de Barcelona i que es pot visitar fins al 30 de juny al MUHBA Oliva Artés.

+Info i inscripcions