Estades d'Investigadors

El Laboratori del Foc acull l'estada de professors i estudiants internacionals.

Estades de professors i estudiants internacionals durant el curs 2017-2018:

• Visita del Professor Inkyu Kwon, de la Kangwon National University de Korea. Juliol 2018.
  • Estada d’un mes de durada de Matías Javier Soto Acuña, estudiant de 5e curs d’Enginyeria en Construcció, Universidad de la Frontera (Xile). Juliol de 2018.
  • Estada d’un mes de durada de Paulo Ernesto Carrillo Mora, estudiant de 5e curs d’Enginyeria en Construcció, Universidad de la Frontera (Xile). Juliol de 2018.
  • Estada de 2,5 mesos de durada de Natalia Jaramillo, estudiant d’últim curs d’Enginyeria de Mines i Metal·lúrgia de la Universidad Nacional de Colombia. Maig-juliol de 2018.
  • Estada de 2 mesos de durada de Andrea Güemez, estudiant de Màster en el Centro de Investigación en Química Aplicada (CIQA) de Coahuila (México). Abril-maig de 2018.
  • Visita de Tatiana Rebrova, PhD student in Brno University of Technology (Czech Republic). Maig de 2018.
  • Visita de la Professora Mariana Gatani, CIT UNVM CONICET (Argentina). Abril de 2018.
  • Estada de 3 mesos de durada de Ana Carolina Souza, estudiant de Màster en el Programa de Enginyeria Ambiental de la Universidade Federal do Rio de Janeiro (Brasil). Gener-abril de 2018.